ניהול פרויקט תמ

ניהול פרויקט תמ"א 38 רבקה 22 בירושלים – בשלבי עבודה

ניהול פרויקטים בבניה הוא דבר מורכב שמצריך ידע בתחומים שונים ונוכחות רציפה. כאשר אנחנו עומדים בפני פרויקט בניה גדול תמיד עולה השאלה האם להיעזר בחברה המתמחה בתחום ניהול פרויקטים בבניה או האם לנהל את הפרויקט בעצמנו? האם חברה לניהול פרויקטים תחסוך לנו כסף ותייעל את ביצוע הפרויקט?

היום התשובה ברורה: חברת ניהול פרויקטים תחסוך לנו הרבה כסף, החל משלב התכנון הפיננסי של התוכנית כולה ועד לפיקוח על תהליך הבניה עד לסיומו.

מתי צריך חברה לניהול פרויקטים?

ניהול פרויקטים בבניה - קבוצת רכישה רמות הירוקה בירושלים

ניהול פרויקטים בבניה – קבוצת רכישה רמות הירוקה בירושלים

מיזם בניה גדול כולל בתוכו שלבים רבים הדורשים מיומנות וניסיון ובכל שלב נדרשים תחומי מומחיות שונים, אך לכל אורך הפרויקט חשוב לפקח על הצד הפיננסי כדי לוודא שהכל מתנהל לפי התוכנית והרווחיות של הפרויקט נשמרת.

חברה לניהול פרויקטים בבניה תעסיק אנשי מקצוע המתמחים בתחומים שונים, ביניהם גם התחום הפיננסי, אשר יהיו אמונים על כל ההיבטים הכספיים של הפרויקט מתחילתו ועד סופו. פיקוח רציף על מיזם מורכב על ידי חברת ניהול פרויקטים בבניה יבטיח כי אתם תקבלו את התוצאה הטובה ביותר, תוך שמירה על תקציב מוגדר מראש ושמירה על מסגרת זמנים מתוכננת מראש.

ליווי בניה על ידי חברת ניהול פרויקטים מתאים לפרויקטים החל מבניה או הרחבה של בית ועד הקמת מבנים מוסדיים, פרויקטים של התחדשות עירונית – תמ"א 38 או פינוי בינוי באזור ירושלים – פרויקטים של קבוצות רכישה ועוד.

 

 

ניהול כלכלי של מיזם בניה

ניהול פרויקט תמ

ניהול פרויקט תמ"א 38 בירושלים – שאול המלך 63

אחד ההיבטים המסובכים ביותר במיזם בניה הוא הצד הכלכלי של הפרויקט. ניהול כלכלי לא נכון של מיזם בניה יגרום לבזבוז כספים במקרה הטוב ולעצירת הפרויקט כולו במקרה הרע. חברה לניהול פרויקטים תנהל את מיזם הבניה מבחינה כלכלית כבר משלב הייזום הראשוני, תדאג לתכנון פרויקט רווחי ותחסוך בעלויות השונות הכרוכות בהוצאתו לפעול.

להלן השלבים הפיננסים העיקרים של פרויקט בניה:

  • תכנון תקציב כולל – תכנון מדויק של תקציב המיזם ייקח בחשבון את כל העלויות לאורך כל הפרויקט. זהו שלב קריטי בפרויקט בו ניתן להעריך את היכולת שלו לצאת לפועל ולהיות כדאי לכל המעורבים. חישוב לא נכון של עלויות הבניה על ידי אדם ללא ניסיון, עלול להוביל להיעצרות הפרויקט ולחובות לא מתוכננים.
  • חישוב עלויות לכל שלב – חברה לניהול פרויקטים בבניה תפיק עבור הלקוח תחשיב עלויות לכל שלב ושלב ותציע חלופות בעלויות שונות לשלבים אלה. על סמך חישובים אלה יכול הלקוח לבחור מפרט בניה העומד ביכולות הכלכליות שלו.
  • אפשרויות מימון – מימון הפרויקט יכול להתבצע בעזרת גופים שונים: בנקים, גופים ממשלתיים הקשורים לתמ"א 38 וחברות מימון חוץ בנקאיות. חברת ניהול פרויקטים תדע לבחור במסלול המתאים ביותר לפרויקט הנדון ולחלק את ההוצאות בפריסה חכמה שתאפשר קידום יעיל של הפרויקט.
  • חשבונאות ומיסוי – אחד השירותים אותם מספקת חברת ניהול פרויקטים הוא ליווי של רואי חשבון המתמחים במיזמי בניה. תכנון מס נכון יכול לחסוך ללקוח כסף רב ולהבטיח כי יקבל את כל הזכויות וההקלות המגיעות לו בחוק.

ככל שמדובר בפרויקט בניה גדול ומסובך יותר, חובה לקבל יעוץ וליווי מקצועי לאורך הפרויקט כולו באמצעות חברת ניהול פרויקטים בבניה. בפרויקטים מורכבים כמו תמ"א 38, פינוי בינוי וקבוצות רכישה בהם מעורבים דיירים רבים, חברה מקצועית תדע כיצד לדאוג לאינטרסים של כולם ולסיים את הפרויקט עם רווח מקסימלי לכל המעורבים.