כיום יש מגוון רחב של פרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים. עבור בעלי דירות ודיירים זאת אופציה טובה לשדרג את הדירות הישנות לדירות חדשות ויוקרתיות. עבור המצטרפים החדשים למרדף אחרי דירות זוהי הזדמנות לרכוש דירה איכותית וחדשה במחירים טובים. אם זאת צריך למצוא פרויקט אשר מנוהל על ידי קבלן אמין ומוכר, בעל ניסיון אשר שם דגשים על עבודה איכותית. כמו כן מומלץ למצור יזם איכותי ובעל שם בניהול פרויקטים בבניה בירושלים.

פרויקטים בהתחדשות עירונית

פרויקט נופי בראשית בשכונת שחמון באילת הוא פרויקט חדש ומבטיח מבית קבוצת מנוס.

ברובע 11 שבאילת, עם נוף הקסום של הערבה מוקם מתחם דירות יוקרתי אשר יכלול 53 יחידות דיור צמודות קרקע ואף פנטהאוזים גדולים עם אופציה לבריכת שחייה צמוד. והכול בסטנדרט בנייה גבוה ואיכותי על פי סטנדרט האיכות שמאפיין את קבוצת מנוס – איכות ללא פשרות.

פרויקט תמ"א 38 רבקה 22, בקעה

פרויקט תמ"א 38 רבקה 22 בשכונת "בקעה" הנמצאת על ציר מרכזי בירושלים.

בתפר בין השכונה הירושלמית הפסטורלית בקעה לבין איזור התעשייה והמסחר של תלפיות.

הבניין הייחודי ברבקה 22, בשכונת בקעה בירושלים, הציב אתגרים גדולים ורבים עבור הקבוצה ויועציה בדרך למימוש הפרויקט. אך אין משימה קשה מידי לקבוצת מנוס!

הבית כולל 56 דיירים ב- 7 כניסות שונות, ובמשך תקופה של יותר משנה, גיבשה החברה מול נציגות הדיירים הסכם מפורט לגבי המשך הפרויקט.

לאחר החתימה על ההסכם, עבר הפרויקט למסלול תכנון בדרך למימוש התכנית.

רבקה 22, ירושלים - פרויקט תמא 38

פרויקט תמ"א 38 דידס 6

פרויקט בוטיק של תמ"א 38 בלב שכונת המושבה הגרמנית היוקרתית.

במהלך פרויקט זה הבניין יזכה לחזות חדשה ומודרנית, החלפה של תשתיות המים והביוב, חיזוק הבניין נגד רעידות אדמה ושיפורים רבים נוספים.

במהלך הפרויקט יתווספו לבניין קומות מגורים חדשות ודירות חדשות. כל העבודות באתר יבוצעו בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים כיום בקבוצת מנוס.

דידס 6, ירושלים - אחרי יישום פרויקט תמא 38

דידס 6, ירושלים – אחרי יישום פרויקט תמא 38

 

קבוצת מנוס היא קבוצת היזמות הגדולה ביותר בירושלים כיום בתחום ההתחדשות העירונית והתמ"א 38 על פי מדד הדירוג היוקרתי DUN'S 100 של החברות המובילות בתחום הנדל"ן.

קבוצת מנוס דורגה גם השנה בדירוג החברות המובילות בתחום התחדשות עירונית בארץ, ומבין החברות הירושלמיות, קבוצת מנוס במקום הראשון, עם ניהול של כ – 30 פרויקטים שונים בשלבים שונים מתוכם 12 בביצוע.