ירושלים היא אולי הבירה המפורסמת בעולם, ולא סתם היא אחת הערים המתוירות ביותר. יש בה הכל, החל מתיאטרון, מחול וגן בוטני, דרך אירועי תרבות כמו פסטיבל הקולנוע ומופע לילי בעיר דוד ועד לשפע של מתחמי בילוי, קניות וקולינריה ברמה גבוהה ביותר.

אך מכל אלו גם תושבי העיר וגם תיירי חוץ ופנים יכולים ליהנות. מהם היתרונות שירושלים מציעה עבור התושבים שבוחרים להתגורר בה? אף על פי שיש לה המון מה להציע, אספנו את 4 היתרונות הבולטים שבה.

  1. הרכבת הקלה

הרכבת הקלה הפכה את ההתניידות בעיר ירושלים לקלה, פשוטה, קלילה ומהנה. היא חוסכת את הפקקים, את הניתוב בעליות העיר, היא מאפשרת לכל תושב ליהנות מהנוף, ובכלל, פשוט ליהנות מהדרך.

בסביבת תחנות הרכבת מצויים חניונים שמאפשרים לחנות את הרכב ולהמשיך את הנסיעה ברחבי העיר באמצעות הרכבת הקלה.

כשהיא עוברת בכל המקומות השוקקים ובמתחמים הפעילים ביותר בעיר, היא מאפשרת לכל אחד להגיע אל מקום עבודתו בזמן ולשוב במהרה הביתה. היא זמניה, היא נוחה, היא נגישה ואף מחברת בין כל אמצעי התחבורה בעיר, כך שניתן באמצעותה להגיע לכל מקום בכל עת.

  1. הנוף

אחד היתרונות הגדולים של העיר ירושלים היא הנוף שמשלב סמטאות אבן עתיקות, יערות, הרים ואדריכלות מודרנית. כולם יחד מעניקים לעיר רבגוניות שמתבטאת בכל אספקט שבה החל מהמרקם האנושי של תושביה, דרך סגנונות האוכל השונים ועד למנגינות שנשמעות מהבתים.

  1. התעסוקה

ירושלים לא מפסיקה להגדיל את היצע אפשרויות התעסוקה שבה. עם גידול משמעותי בכמות החברות והיזמים שבוחרים למקם את משרדיהם הראשיים ואת מרכזי הפיתוח שלהם דווקא בירושלים, רבים מוצאים עצמם עם משרות חלומיות בתחום ההייטק או עם משרה נחשקת במרחק נסיעה קצרה מביתם ברכבת הקלה.

 

  1. הנדל"ן

ירושלים היא עיר של נדל"ן, וכמו כל עיר מתחדשת בישראל, גם בה נפתח הסכר ואושרו שפע של פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית בירושלים. בעלי נכסים בעיר זוכים לחדש את דירתם במסגרת פינוי בינוי בירושלים או תמ"א 38 בירושלים, להשביח את הנכס שברשותם, לשפר את רמת החיים שלהם ולהרוויח תשואה משמעותית.

 

חושבים להשקיע בירושלים? הנה כמה מהשכונות בהן אושרו פרויקטים במסגרת תמא 38 בירושלים

קבוצת מנוס מקדמת ומנהלת פרויקטים בכמה רחובות בירושלים, ביניהם רחוב אבא חלקיה, רחוב אלעזר המודעי, רחוב בן זכאי, רחוב בן יפונה, רחוב בר יוחאי, רחוב דהומיי, רחוב דידס, דרך חברון ועוד. בכל הפרויקטים הללו ובעוד רבים יקבלו הדיירים תוספת בנייה, מרפסת, חדר ממ"ד ושיפורים נוספים, שיגדילו את ערך הנכס שברשותם וישפרו את רמת החיים של כל הדיירים בבניין.

פינוי בינוי בירושלים עם קבוצת מנוס

קבוצת מנוס מקדמת ומנהלת פרויקטים רבים של פינוי ובינוי, אשר במסגרתם הדיירים מאוכלסים בדירה זמנית לצורך הריסה ובנייה מחדש של בניין מגוריהם.  כך מובטחת לבעלי הדירות עלייה משמעותית בערך הנכס, תשואה גבוהה ודירה חדשה לחלוטין, כולל התשתיות והקונסטרוקציות של המבנה כולו.

לסיכום

ירושלים היא עיר תוססת ושוקקת, אשר כל פינה בה מציה חוויה אחרת. אין בה רגע דל, ומי שמתגורר בה מעיד, שאין מה לחפש בשום עיר אחרת, כי זו עיר שמציעה לתושביה פשוט הכל, והתחדשותה רק הופכת את המגורים בה להרבה יותר נעימים, נוחים ואפילו משתלמים.