תחום ניהול פרויקטים בבנייה הנו הליך מקצועי שנועד להבטיח עבור הלקוח, קבלת מוצר מוגמר איכותי העומד בתקנות הבנייה. הניהול והפיקוח יכולים להתבצע על פרויקטים החל משיפוץ והרחבה במבנה קיים או פרויקטים בתחום התשתיות ועד להליכי תכנון ובנייה של מבנים חדשים, בין אם זה מבני מגורים, תעשייה ומסחר או מבנים ציבוריים.

ניהול פרויקטים בבניה מיושם על ידי חברות פיקוח וניהול המסייעות למזמין השירות שיכול להיות היזם, הקבלן או אדם פרטי. חברת ניהול פרויקטים בבנייה מחויבת להעמיד לרשותכם מגוון מנגנוני פיקוח, ניהול ובקרה בכל שלב מעבודות התכנון והבנייה בפועל. על החברה להעמיד מפקח בנייה מטעמה שנצא באתר הבנייה כל יום לצד מהנדס אזרחי המתמחה בליווי הליכי פיקוח הנדסי לאורך כל שלבי הפרויקט.

קבוצת רכישה רמות הירוקה

יתרונות השירות מחברת ניהול פרויקטים בבנייה הן רבות, ומעבר לסיוע במניעת מקרים של ליקויי בנייה, אי עמידה בתקנים או שימוש בחומרי גלם ירודים, השירות המקצועי של החברה חוסך את הסרבול בהתמודדות אל מול הגורמים השונים בתהליך הבנייה.

ניהול פרויקטים בבנייה של קבוצת מנוס

אז מהן יתרונותיה של שירות חברת ניהול פרויקטים בנייה?

  • הליכי הניהול והפיקוח על ידי חברות מקצועיות המתמחות בנושא כוללים סיוע מקדים למזמין השירות, בבחירת קבלני ביצוע איכותיים וכן בעיגון הסכמי ההתקשרות אל מול כל קבלן ביצוע הכוללים שירות חישוב כמויות לצורכי ביצוע עבודות הבנייה ואישור חשבונות אל מול קבלני הביצוע. .
  • חברת פיקוח וניהול פרויקטים בבנייה מפקחת ברמה היומיומית אחר הנעשה באתר הבנייה ומאתרת ליקויים בזמן אמת. איתור הליקויים בזמן אמת מאפשר למשמין השירות לחסוך משמעותית עלויות וזמן שידרשו בהמשך לתיקון הליקויים לאחר סיום עבודות הבנייה.
  • הניהול והפיקוח מיושמים בפרויקט תוך שימת דגש על טיב חומרי הגלם וחומרי הבנייה ועמידתם הלאה בתקני הבטיחות.
  • ניהול הפרויקט כולל פיקוח הנדסי צמוד על מנת למנוע מכשולים הנסיים בזמן אמת והתווית פתרונות הנדסיים בהתאם לצורך.
  • ניהול פרויקטים בבנייה המבוצע על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון שמה את הדגש הדרוש על עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר בענף הבנייה.

ניהול פרויקט בבנייה

על מנת להבטיח לעצמכם מוצר מוגמר באיכות גבוהה שהעומד בתקנות הבטיחות המחמירות ביותר בענף הבנייה, הקפידו לבחור בחברת ניהול פרויקטים בבנייה המתמחה בעבודות בנייה וניהול בכל ענפי הבנייה לרבות תשתיות, בנייה פרטית, בנייה לגובה, עבודות הרחבה ושיפוץ יסודי. בין אם מדובר בפרויקטים במסגרת קבוצת רכישה או התחדשות עירונית, על החברה להיות בעלת ניסיון מקצועי רחב בניהול מגוון פרויקטים המציעה שירותי ניהול ופיקוח מקיפים על מנת להבטיח שירות מקצועי בכל היבט בפרויקט ולאורך כל הדרך.