המגורים בעיר הבירה ירושלים תמיד היו מבוקשים על ידי רבים מכל שכבות האוכלוסייה. היעדר הקרקעות הפנויות לבנייה לצד המצב הפוליטי הרגיש המקשה על התחלות בנייה באזורים חדשים, הביא לפריחת ההתחדשות העירונית בירושלים. הליכי פינוי בינוי נראים צצים מכל עבר וירושלים משנה את פניה בכל שנה שעוברת.

 

הליכי אישור מהירים

 

מנתוני הלמ"ס כ15% מיחידות הדיור שהחלו להיבנות בשנת 2016, נבנו במסגרת תכניות של התחדשות עירונית בירושלים. עיריית ירושלים התומכת בהליכים אלו, נרתמה לעניין ההתחדשות העירונית והחלה לפטור את הפרויקטים במסגרת "פינוי בינוי" מהיטלי השבחה כשהתנאי לפטור זה הוא שפרויקטים אלו יתממשו ב6 השנים הקרובות. פרויקטים במסגרת "פינוי בינוי" בירושלים נכנסים ל "מסלול הירוק" בו הם מקבלים קידום מהיר בהליכי אישור שכידוע יכולים לעכב פרויקטים רבים לשנים רבות. עיריית ירושלים בנוסף לכך, קבעה את האזורים בהם יתבצעו עבודות תמ"א 38 בירושלים ואישרה את תכנית המתאר עבורם.

 

פרויקט התחדשות עירונית בירושלים בניהול קבוצת מנוס  פרויקט תמ"א 38 ריש לקיש 5 בירושלים - בשלבי עבודה

 

ההתחדשות העירונית ויתרונותיה

 

מעבר לשיפור בטיחות המבנים ועמידותם, עבודות ההתחדשות העירונית בירושלים, מאפשרת לזוגות צעירים רבים פתרונות דיור בבירה. הליכי ההתחדשות העירונית בירושלים מחדשת את פני השכונות ברחבי העיר, מגדילה את שטח הדירות הקיימות ומשדרגת את תשתיות הדירות הקיימות גם בהוספת ממ"דים והגנה מפני רעידות אדמה.

תמיכת העירייה והמדינה בהליכי ההתחדשות העירונית מתקבלת בברכה לאור העובדה כי פרויקטים אלו הפכו ליעד חברתי, קהילתי וכלכלי עבור כולנו. להתחדשות העירונית בירושלים תפקיד מכריע בחיזוק השכונות הוותיקות בירושלים ובהכנסת אוכלוסייה צעירה המחיה את האזור כולו. להליכים אלו ישנה תרומה משמעותית גם להורדת מחירי הדיור המתאפשרת עם הקמת אלפי יחידות דיור ותנופה בבנייה.

 

תמ"א 38 בירושלים - פרויקט בוליביה - הדמיה

 

סטנדרטים גבוהים של בניה

 

חברת מנוס הירושלמית הנה אחת מחברות הנדל"ן המובילות בתחום ההתחדשות העירונית בירושלים. הפרויקטים המוצלחים שניהלנו בשכונות הבירה, הביאו לשיפור חזות המרחב הציבורי בשכונות רבות ביניהן קריית יובל, גילה, קריית מנחם, רמות, קטמון הישנה, סנהדריה, בקעה, המושבה הגרמנית, בית הכרם, המושבה היוונית, רמת אשכול, תלפיות ועוד.

 

תמ"א 38 בירושלים - פרויקט בן זכאי - הדמיה

 

בחברת מנוס, אנו מאמינים ביתרונותיה הרבים של ההתחדשות העירונית בירושלים ושמנו אותה למטרה כחלק אינטגרלי וחיוני לצמיחה הכלכלית בבירה.  אנו מעניקים חשיבות רבה לאיכות ומקצועיות בתחום ניהול פרויקטים בבנייה לכל אורכם. המטרה העומדת לנגד עינינו היא ללוות ולהוביל תהליכי פינוי בינוי בירושלים בשיתוף מלא עם בעלי הדירות ופעילותינו משמשת מנוע צמיחה לבניית אלפי יחידות דיור בבירה. דיירי הפרויקטים בניהולה של חברת קבוצת מנוס נהנים לא רק משקט נפשי אל מול הקבלנים אלא גם מסטנדרטים גבוהים של בנייה ללא פשרות תוך תכנון אורבני ומודרני ברמה הגבוהה ביותר עם אנשי המקצוע מהמובילים בישראל.