אין זה סוד כי בשנים האחרונות תנופת ההתחדשות העירונית הגיעה גם לבירתנו. בהתאם, אנו עדים למגוון פרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים הכוללים: חידוש שטחים ציבוריים, פינוי בינוי וחידוש בניינים במסגרת תמ"א 38 בירושלים וכן, מגוון תכניות חדשות שעומדות על הפרק ורק ממתינות לאישור. אז מה המצב בעיר בשנת 2019? הנה כמה פרויקטים בולטים במיוחד!

אז אילו פרויקטים צפויים להתבצע בעיר בשנת 2019?

  • ראשית, קיימים לא מעט פרויקטים בעיר שאושרו או התחילו בשנת 2018 וצפויים להמשיך ובגדול גם ב-2019. בין הבולטים שבהם, קיימת תכנית הענק בשכונת הקטמונים (תכנית שאושרה בוועדה המקומית ב-2018 וכבר התחילה לפעול) ובה צפויות להיבנות כ-5,200 יחידות דיור בשכונה. הפרויקט כולל בניית אזורי מסחר, בניינים ודירות בנות 3-5 חדרים (פתרון למשפחות צעירות כבר אמרנו?).

תמ"א 38 ירושלים

פרויקט תמ"א 38 בירושלים, ריש לקיש 5 – לאחר סיום

מעוניינים בייעוץ מקצועי לפני רכישת נכס? צרו קשר עכשיו לייעוץ ללא עלות במספר 4568*

תמ""א 38 בירושלים

  • בנוסף, בשכונת קריית יובל האהובה והוותיקה אנו צפויים לראות פרויקטים רבים בשנים הקרובות, שחלקם התחילו או יתחילו בשנת 2019, כמו: בניית בנייני מגורים חדשים, הקמת שטחי מסחר ובילוי אטרקטיביים, הקמת אזורי פנאי ורווחה לתושבי השכונה והעיר כולה ועוד.

    בוליביה 4, ירושלים - הדמיה אחרי יישום פרויקט תמא 38

  • מעבר לכך, בשנת 2018 נרשמה פריצת דרך בתחום ההתחדשות העירונית בעיר בשכונת קריית משה. במסגרת הפרויקט (והפרויקטים הנוספים שיקמו בעקבותיו) בניינים ישנים שחלקם הוקמו עוד בתחילת המאה שעברה ייהרסו ובמקומם יקומו בניינים רבי קומות שיעניקו פתרונות דיור חדשים לתושבי העיר.

    תמ"א 38 ירושלים רחוב הרצל

  • לצד זאת, יש לציין גם את פרויקט "שער הבירה" הממשיך ובגדול גם בשנת 2019. כידוע, השלמת הפרויקט צפויה לקחת עוד כמה שנים ובסופה יקומו מגדלי מגורים, מלונות, שטחי מסחר ושטחים ציבוריים חדשניים באזור מבוא העיר, דהיינו אזור קריית הממשלה, בנייני האומה, התחנה המרכזית, היכל המשפט החדש ועוד. בקיצור וכמו שאומרים, יש למה לחכות.

מעוניינים לבדוק את זכאותכם לתמ"א 38 בבניין שלכם? לחצו כאן ובדקו את זכאותכם"