מתוך כתבה שפורסמה בעיתון "כל העיר": 

קבוצת מנוס חוגגת עם הדיירים הראשונים בפרויקט התמ"א 38 ברחוב דהומיי 10 בקרית מנחם.

קבוצת מנוס מנהלת מעל 30 פרוייקטים שונים ברחבי העיר מתוכם 10 פרוייקטים בביצוע  והשאר בשלבי תכנון ורישוי, חגגה השבוע חנוכת בית ומסירת מפתחות בפרויקט שברחוב דהומיי 10 בשכונת קרית מנחם.

הבניין שבו 32 דירות, עבר במסגרת הפרויקט הליך חיזוק מבנים נגד רעידות אדמה בשיטה ייחודית, שדרוג הנדסי מלא והוספת שטח ומרפסות שמש לכל דירה.
הדיירים החדשים והוותיקים נהנים מעתה ממעלית חדשה בכל כניסה, מחזית חדישה מודרנית ומעוצבת, מתשתיות חדשות ומבנין שעומד בכל התקנים העדכניים הנהוגים בענף הבנייה בארץ.

קבוצת מנוס, חברת התחדשות עירונית בירושלים, יזמה וניהלה את הפרויקט בהצלחה החל משלבי הייזום הראשוניים ועד מסירת המפתחות.

רות ב', הדיירת הראשונה שקיבלה מפתח, מספרת: "עוד משלב ההתעניינות ברכישת הדירה דרך חתימת החוזה והליווי בהליך שינוי הדיירים ועד למסירה הסופית אני מעריכה במיוחד את האופן שבו קבוצת מנוס ליוו אותנו, הדיירים, בחום ובסבלנות לאורך כל הדרך. החברה באה לקראתנו ונתנה הרבה מעבר למה שהובטח ומעל למצופה, ועם זמינות מדהימה קיבלנו מענה לכל שאלה ובקשה ותמיד בחיוך, נתנו לי במאה אחוז את התחושה שהבית הזה הוא שלי. ניכר שהשקיעו בדירות מעל ומעבר והבניין המחודש נראה מרשים מאד"

קבוצת מנוס הינה קבוצת היזמות הגדולה והמובילה בירושלים בתחום ההתחדשות העירונית על פי מדד הדירוג היוקרתי DUN'S 100 של החברות המובילות במשק בתחום הנדל"ן.

אחד מערכיה המרכזיים של קבוצת מנוס הינו הצבת הדייר והקהילה במרכז. ערך זה משפיע ישירות על איכות השירות של החברה שמעמידה נציגים שמצטיינים במתן שירות ובזמינות כדי להעניק ללקוחות את המענה המושלם לכל פניה. אחד מעמודי התווך של החברה הוא המוניטין שקנתה לה: לכל פרויקט יש אבא ולכל בעיה ימצא פתרון יעיל ומהיר לשביעות רצון כל הצדדים.

ערכי הקהילה באים לידי ביטוי באספקטים נוספים, כמו למשל בתכנון העירוני שבונה הקבוצה עבור הפרויקטים. התכנון המדוקדק נותן מענה משמעותי לצרכי הדייר כחבר פעיל בקהילה, ומעניק לו מענה של שירותים קרובים לבית, לצד נגישות ויצירת הווי חברתי, שדרוג רמת החיים, הנגשה לנכים וכו

הקשר החם של הקבוצה עם הקהילה בא לידי ביטוי גם ביוזמות חברתיות: בחג הפסח האחרון יצאה הקבוצה במיזם ייחודי שבו ילדים בעלי צרכים מיוחדים במרכז שלוה בירושלים אורזים ביחד עם עובדי החברה עשרות סלי מזון כתרומה למשפחות העמותה הנזקקות. בנוסף מקיימת החברה שיתוף פעולה קבוע עם עמותת יד בתיה המספקת גם היא סלי מצרכים למשפחות נזקקות.

הקשר הבלתי אמצעי עם חברים שונים בקהילה הירושלמית ממונף בקבוצה לכדי עשיה חברתית משמעותית ולראיה חדה של צרכי הזולת. ראיה זו מתבטאת בשני הכיוונים – הדיירים נהנים מהתייחסות מדויקת לצרכיהם, והקהילה מרוויחה חברים חדשים המפתחים אותה ומעמיקים את עשייתה.

שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס:  "בקבוצת מנוס אנו רואים חשיבות רבה לשכלול חיי הקהילה. בכל פרויקט שאנו בונים אנו שמים דגש על תכנון המתייחס לכל צרכי הדייר. החשיבה היצירתית והוורסטילית שפיתחנו בחברה מהווה את נקודת החוזק המשמעותית שלה. השם שרכשנו בקרב הציבור כבר הולך לפנינו והמבנים מתמלאים במהירות. הדיירים המרוצים מוכיחים שבחירה בקבוצת מנוס פירושה בחירה באמינות, מקצועיות ומצוינות חסרת פשרות. כל אלו חוברים יחד ומאפשרים לקבוצת מנוס להמשיך ולהתפתח, לגדול ולהפוך לאבן פינה בבניין ירושלים".