למה חשוב להסתייע בשירותי חברת ניהול פרויקטים ?

נופי בראשית - קבוצות רכישה

נופי בראשית – פרויקט קבוצת רכישה באילת

פרויקטים דוגמת קבוצות רכישה הינם מורכבים ביותר, ובכדי להוציאם לפועל עד לסיום מוצלח ובאמת ליהנות מהיתרונות של התאגדות מסוג זה, יש צורך בידע מקצועי וניסיון בתחומים רבים דוגמת משפטים, פיננסים, הנדסה וביצוע ועוד. ניהול פרויקטים בבניה עבור קבוצות רכישה הינו תהליך אשר נמשך מספר שנים, וכרוך בקידום הפרויקט בשלביו השונים, החל מהשלב הראשוני של שיווק הפרויקט וגיוס חברים ועד לסיום הבניה וחלוקת מפתחות הבתים לחברי הקבוצה.
פרויקט של קבוצת רכישה הינו מורכב במיוחד שכן לא מדובר על פרויקט בניה של בית פרטי, אלא על התאגדות של עשרות ואף מאות משפחות. עבור משפחות אשר שוקלות להצטרף לקבוצת רכישה, חשוב לברר היטב מיהי החברה שהופקדה על ניהול הפרויקט, שכן הצלחתו תלויה במידה רבה ברמת המקצועיות והניסיון שלה בניהול פרויקטים מורכבים של בניה.

ניהול פרויקטים של קבוצות רכישה כרוך בניהול האספקט המשפטי, הכנת החוזים מול חברי הקבוצה וכן ההסכם ביניהם. התקציבים העצומים הכרוכים בפרויקטים מסוג זה מדגיש את החשיבות של הניהול המקצועי גם באספקט הפיננסי. יש לוודא מראש כי הפרויקט ישים ומשתלם כלכלית לכל הצדדים המעורבים, ולנהל באופן קפדני את הפעילות מול הבנקים ומול חברי הקבוצה.

חברת ניהול פרויקטים תהיה אמונה גם קידום תהליך השלמת רכישת הקרקע על ידי קבוצת הרכישה, הכנת התוכניות והגשתן לוועדות הרלוונטיות ברשויות המקומיות בכדי לקדם תהליך קבלת היתר בניה, קידום תהליך בחירת קבלן מבצע ועוד. בשלב הבניה בפועל, על חברת הניהול לפקח על העבודות ולוודא שהן מתבצעות על פי התוכניות, תוך עמידה בלוח הזמנים ובתקציב.

בכל שלבי הפרויקט החברה מלווה את הקבוצה ומוודאת שהם מתנהלים ביעילות מרבית. היות ומדובר על פרויקט מורכב ומספר רב של משפחות, ישנה חשיבות גם לפן האנושי, היכולת להעניק מענה ראוי לכל חבר קבוצה.

 

קבוצת מנוס – חברת ניהול פרויקטים בבניה

ניהול פרויקטים - קבוצת רכישה אלומה הירוקה - הדמיה

ניהול פרויקטים – קבוצת רכישה אלומה הירוקה

לקבוצת מנוס ניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים דוגמת קבוצות רכישה, תמ"א 38, פינוי בינוי ועוד. החברה מעניקה חבילת שירותים מלאה, המכילה את כל ההיבטים המקצועיים הכרוכים בניהול פרויקט בבניה, הודות למבנה הארגוני שלה הכולל חטיבת אסטרטגיה, מחקר ושיווק, חטיבה משפטית, חטיבת כספים, חטיבת תכנון ואדריכלות, חטיבת התחדשות עירונית, חטיבת הנדסה וביצוע וכן חטיבת הדייר במרכז. זו האחרונה פותחה במטרה להבטיח שירות מקצועי ואיכותי בסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור בעלי דירות וחברי קבוצות רכישה.

משפחות המבקשות לרכוש בית או דירה במסגרת קבוצת רכישה בניהולה של קבוצת מנוס יכולות ליהנות מראש שקט בידיעה כי הפרויקט מנוהל באופן המקצועי ביותר. חברי הקבוצות נהנים מדירה או בית הבנויים על פי התקנים הגבוהים ביותר בתחום הנדל"ן בעלות מוזלת. היתרונות שבניהול הפרויקט על ידי קבוצת מנוס בא לידי ביטוי בהיבטים רבים ביניהם מסלול מהיר בוועדות התכנון וקבלת היתרים ויתרונות בהיבט הפיננסי – חסכון בעלויות  השיווק וההוצאות המשפטית וכן עלויות הקרקע, התכנון והבניה.

בין הפרויקטים של קבוצות רכישה אותם מנהלת קבוצת מנוס:

  • קבוצת רכישה רמות הירוקה – רמות הירוקה הינו פרויקט אשר שווק במלואו. בפרויקט מתוכננות 153 יחידות דיור אשר יהוו שכונה ירושלמית לצעירים בכניסה לשכונת רמות בירושלים.
  • קבוצת רכישה אלומה הירוקה – ישוב חדש אשר מיועד לבני ובנות הציבור הדתי-לאומי יוקם סמוך לישוב אלומה, 3 קילומטרים מקריית גת. בפרויקט מתוכננות 130 יחידות דיור, ונותרו בו מספר יחידות אחרונות לשיווק.
  • קבוצת רכישה ביתר עילית – קבוצת מנוס מנהלת עבור עמותת "בית לתפארת – ביתר עלית" את פרויקט הבנייה, בו מתוכננות להיבנות 60 יחידות דיור איכותיות ומרווחות של 3,4,5,6 חדרים עם מפרט טכני עשיר. בפרויקט נותרו מספר יחידות אחרונות.

 

קבוצות רכישה

קבוצת רכישה בירושלים - רמות הירוקה

ניהול פרויקטים – קבוצת רכישה רמות הירוקה

קבוצת רכישה הינה התאגדות של קבוצת אנשים יחדיו על מנת לבנות פרויקט מגורים. קבוצת מנוס הינה חברת ניהול פרויקטים בבניה, אשר מתמחה בייזום, ניהול וארגון קבוצות רכישה. ניהול פרויקטים של קבוצות רכישה על ידי קבוצת מנוס מבטיחה שהקבוצה תיהנה מפרויקט מגורים מוצלח במחיר משתלם. בנוסף, חברי קבוצות רכישה בניהול קבוצת מנוס נהנים ממחירים ידועים מראש בשיטת COST פלוס.