פרויקט פינוי בינוי בירושלים - רחוב אורוגוואי

פרויקט פינוי בינוי בירושלים – רחוב אורוגוואי – הדמיה

ניהול פרויקטים של פינוי בינוי הינו משימה מורכבת במיוחד. ראשית, אין מדובר על שיפוץ דירה או בניית בית פרטי, אלא על בניין המכיל מספר דירות ומשפחות, שיש לשמור על האינטרסים שלהן. זאת ועוד, בעוד שבפרויקט תמ"א 38 הדיירים נשארים בדירה והשיפוץ נערך על גבי המבנה הקודם, בפרויקט פינוי בינוי מפונים הדיירים לדיור זמני, המבנה נהרס כליל ובמקומו מקימים בניין חדש לחלוטין. ממורכבות הפרויקט נגזרת החשיבות שבשירותי חברת ניהול פרויקטים מקצועית שתדאג לקידום הפרויקט בהצלחה וביעילות מיטבית תוך חסכון בזמן ובהוצאות.

שלבים בפרויקט פינוי בינוי

מיזם פינוי בינוי כולל שלבים רבים ומעורבים בו בעלי מקצוע רבים. בין השלבים העיקריים ניתן למנות:

  • קבלת אישורים לתחילת תהליך פינוי בינוי מול העירייה.
  • בחירת יזם לביצוע התהליך.
  • הגשת תוכניות מפורטות לוועדת התכנון המקומית.
  • בחירת קבלן מבצע.
  • קידום עבודת הבניה ופיקוח עליהן בכדי להבטיח עמידה בתוכניות הבניה, הסטנדרטים שנקבעו, לוחות הזמנים והתקציב.
  • סיום שלבי הבניה, כולל השגת טופס 4.

כל שלב במיזם כולל שלבי ביניים רבים, דורשים ידע וניסיון רב בעבודה מול הגורמים השונים.

יתרונות שירותי ניהול פרויקטים מקצועיים

פרויקט פינוי בינוי בירושלים - מתחם מעגלי יבנה

פרויקט פינוי בינוי בירושלים – מתחם מעגלי יבנה – הדמיה

שירותים מקצועיים של ניהול פרויקטים מבטיחים קידום יעיל של הפרויקט הן מול הרשויות והועדות השונות והן מול הקבלן המבצע והספקים השונים. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בזירוז תהליכי קבלת אישורים נדרשים ובניהול עבודות הבניה באופן יעיל ללא בזבוז זמן יקר. בנוסף, שירותי חברת ניהול פרויקטים בבניה יכולים לחסוך בעלויות, דבר שיבטיח מקסום רווחיות הן ליזם והן לבעלי הדירות.

חברה לניהול פרויקטים מלווה את התהליך מול הרשות המקומית, בנוסף, היא מלווה ומנהל את כל האספקטים המשפטיים, הפיננסיים וכן התכנוניים. שירותי הניהול באים לידי ביטוי גם בניהול כל אנשי המקצוע, ניהול תהליך בחירת הקבלן המבצע וכמובן הפיקוח על העבודות בפועל.

חברות ניהול פרויקטים בבניה אשר מנוסות בניהול פרויקטים מורכבים מעסיקות אנשי מקצוע מן השורה הראשונה אשר מחזיקים בידע המקצועי וכן בניסיון הדרושים בכדי למנוע ככל שניתן טעויות ועיכובים וכן להתמודד עם כל בעיה שעלולה לעלות במהלך הפרויקט.

 

 

קבוצת מנוס – חברת ניהול פרויקטים

קבוצת מנוס מציעה שירותים מקצועיים של ניהול פרויקטים. לחברה ניסיון רב בקידום פרויקטים מורכבים דוגמת תמ"א 38 עבור חיזוק מבנה נגד רעידות אדמה, פינוי בינוי, קבוצות רכישה וכדומה. בחברה 7 חטיבות ניהול פרויקטים הכוללות אנשי מקצוע מובילים מתחום המשפט, הפיננסים, התכנון, הנדסה וביצוע, התחדשות עירונית בירושלים, אסטרטגיה מחקר ושיווק ועוד. בין החטיבות גם חטיבה ייעודית לעבודה מול בעלי הדירות. שירותי ניהול פרויקטים של קבוצת מנוס מבטיחים ליווי מקיף לפרויקט עד לסיומו המוצלח.