תפיסת קשת התחומים בנדל"ן

קווים לדמותה של חדשנות ניהולית בתחום הנדל"ן

מאת: משה שמש

קשת תחומים בשילוב יצירתיות, ראיה לעתיד, ניסיון ומקצוענות.

הבסיס המשלב קשת תחומי עיסוק בנדל"ן

עולם הנדל"ן הולך לכיוון של חדשנות ניהולית. מתוך מאות חברות בישראל, קבוצת מנוס היא מן הבודדות המציגות את תפיסת "קשת התחומים" .
הבסיס: התמחות בקשת תחומים ייחודיים המשלבים חיזוק מבנים על פי תמ"א 38, פינוי בינוי, ניהול תהליכים בהתחדשות עירונית, ניהול וארגון קבוצות רכישה, ניהול מערך ביצוע משלב התכנון האדריכלי ועד הביצוע.

כוח האדם הוא היסוד לחברה חדשנית

כוח האדם יוצר את הבידול בין חברה לחברה. קבוצת מנוס מורכבת מכוח אדם אשר מחפש את הדבר הבא, מציג מגמות וטרנדים חדשים בניהול נדל"ן. בחברה מנהלים ועובדים שהם מחוללי השינוי, הכוח היוצר, המייצר תכנון וביצוע.

ממה מורכב כוח האדם?

מתכננים, אדריכלים, מהנדסים, אנשי ניהול לוגיסטי, מקצועני פיננסים ואנשי שיווק ומכירות, שפועלים יחדיו בהרמוניה.

התחדשות עירונית במהותה היא חדשנות בנדל"ן

באופן פעילותה, התחדשות עירונית הינה ערוץ של חדשנות. קבוצת מנוס הינה חברה חדשנית המפעילה יחידות מקצועיות המורכבות מאנשי תכנון, ניהול, ביצוע, אדריכלים, מהנדסים, קונסטרוקטורים, יועצי תנועה ויועצי בטיחות. חברה כזו היא ללא ספק חברה לא שטאנצית של יזמות וקבלנות בניין קלאסית שרוכשת קרקע, משווקת ובונה.

כיצד בנויה חברה חדשנית בתחום הנדל"ן? מהו המבנה שלה?

יחידה שעוסקת בייזום בראש אחר
לב ליבה של החברה, יחידת הייזום, רואה מספר מהלכים קדימה ומעניקה תשובות לצרכי השוק. היחידה הזו מפעילה אדריכלים, מתכננים אסטרטגיים, קונסטרוקטורים, מומחי ויועצי תנועה ומהנדסים.
יחידה  משפטית
יחידה משפטית המטפלת בצרכי הדייר בראיית מאקרו ומיקרו עם סל של פתרונות.
יחידה לקשרי לקוחות
יחידה לקשרי לקוחות מגדירה את הדייר כציר החשוב. הדייר הוא העיקר. יחידה זו מעניקה לו פתרונות לשגשוג התא המשפחתי בקהילה מתחדשת ופורחת.
יחידת מנהל, פיקוח וביצוע
זוהי הזרוע האחראית להוציא לפועל פרויקטים ומפעילה חברות ביצוע וקבלני משנה.

הידעתם?

קבוצת מנוס הינה חברה אשר פועלת על פי תפיסה מתקדמת זו.