חטיבות ניהול הפרויקטים של קבוצת מנוס

קבוצת מנוס מעמידה לשירות הדיירים בפרויקטים 7 חטיבות מקצועיות אשר מתמחות בתחום של ניהול פרויקטים מורכבים בנדל"ן. החטיבות מבטיחות טיפול מקיף בכל אחד מן האספקטים השונים הכרוכים בפרויקטים מסוג זה ויחד מקדמות אותםם בכל שלביהם עד לסיומם המוצלח.

החטיבה המשפטית

החטיבה המשפטית בקבוצת מנוס מנהלת את המערך המשפטי ומייצרת תהליכים ופתרונות מיטביים המעניקים לדיירים ראש שקט מול מגוון הגורמים הרלוונטיים לרבות גורמי התכנון, ספקים, נותני שירות, רשויות וכו'.

המחלקה המשפטית מנהלת את המערך המשפטי בכל התחומים הנוגעים בניהול הפרויקט לרבות:

  1. ניהול משפטי מול הרשויות – בארגון מערך דיירים בפרויקטים מורכבים דוגמת תמ"א 38, פינוי בינוי בירושלים או קבוצות רכישה, יש חשיבות גדולה לארגן את הדיירים כקבוצה אחת מוסדרת וכישות משפטית אחת וזאת אל מול גורמי התכנון ברשויות המקומיות, המינהל, הטאבו והגופים הפיננסיים. קבוצת מנוס מארגנת ונותנת שירותים משפטיים לכלל הדיירים לארגון והסדרת הנושאים המשפטיים.
  2. המערך המשפטי בקבוצת מנוס מסדיר את כל הנושאים המשפטיים הנוגעים לכל דייר ודייר בפרויקט לרבות נושאי ירושה, צוואה, חלוקת רכוש וכו'.
  3. עו"ד דיירים – עו"ד שהדיירים בוחרים כדי שייצג אותם מול היזם בפרויקט למען דאגה והסדרה של זכויות כל הדיירים, כאשר היזם משלם את שכרו.

למחלקה המשפטית בקבוצת מנוס ניסיון רב בתחום הליווי המשפטי בתחומי ארגון, ניהול וביצוע פרויקטים בנדל"ן. החטיבה מעסיקה עורכי דין, יועצים משפטיים, מלווים משפטיים, מומחים בנדל"ן מהשורה הראשונה בישראל.

 

 

חטיבת תכנון ואדריכלות

חטיבת תכנון ואדריכלות בקבוצת מנוס, מספקת שירות ניהול פרויקטים ייחודי תוך תפיסת תכנון מקיפה בהתייחסות לפרויקט ברמת הצרכים, יעדים, מיקוד אדריכלות הפנים והחוץ, משלב תכנון ייעודי הקרקע והתב"ע, דרך גיבוש מתווה תכנוני ראשוני, הוצאת היתר בניה תכנון של כלל מרכיבי הבניין ועד לסיוע בעיצוב הפנים בהלבשת פנים הבית. אופי התהליך הינו מעמיק וחסר פשרות וכולל מעורבות אדריכלית תכנונית ופיקוח לאורך כל הדרך.

חטיבת הכספים

חטיבת הכספים בקבוצת מנוס מתמחה בניהול פיננסי כולל ומעניקה ידע וכלים מקצועיים למגוון גורמים בתחומי המימון, חשבונאות, מיסוי, ניהול תקציב מיטיבי לפרויקט משלב הרעיון ההתחלתי ועד גמר הפרויקט.

בנוסף, כחלק משירותי ניהול פרויקטים בבניה, החטיבה מנהלת באופן מסודר את חוזים מורכבים  ממקודים מול מתכננים, יועצים, קבלני ביצוע ועוד.

חטיבת הנדסה וביצוע

חטיבת ההנדסה והביצוע בקבוצת מנוס דוגלת בניהול מרוכז ואיכותי של כלל הפרויקטים תחת קורת גג אחת כך שניתן לייעל לתפעל ולנהל את מגוון הפרויקטים הנדל"נים המורכבים עם מרכז שליטה מסודר ומאורגן.

החטיבה מנהלת את תהליכי הבניה לאורך כל הדרך משלב התכנון הראשוני דרך הבניה ועד מסירת המפתח ותום שנת בדק. בחטיבה צוות בקרת איכות אשר אמונה על התייחסות קפדנית לכל צרכי הלקוח. החטיבה מעסיקה מהנדסים, מנהלי פרויקטים ומפקחי בניה שתפקידם ללוות את תהליך הבניה מול הקבלן. מהנדסי הפרויקט מונחים לבצע את העבודה ולטפל בכל בעיה שצצה אל מול הדיירים בפרויקט, לתקן ולהסדיר את המקרה לשביעות רצון המלאה של הדיירים.

חטיבת התחדשות עירונית

חטיבת ההתחדשות העירונית בקבוצת מנוס מציגה ניסיון עשיר וידע רב בתחום ההתחדשות העירונית, תמ"א 38 – חיזוק מבנה נגד רעידות אדמה ופינוי בינוי. החטיבה מהווה מגדלור בתחום ייחודי זה.

החטיבה עוסקת בבניית תכניות, ניהול תהליכים, פיתוח וניהול עבודת מטה מול מגוון הגורמים החל מהדיירים דרך האדריכלים, עורכי הדין, אנשי מימון וכספים, קבלני ביצוע , אנשי שירות, אנשי השיווק וכו'.

הבידול של החטיבה להתחדשות עירונית הוא באיכות וסוג הפתרון המוצע ללקוחות בקבוצת מנוס, חברת התחדשות עירונית בירושלים, פתרונות מבוססים על ניהול פרקטי וענייני.

בחטיבה מועסקים טובי המומחים בתחום ההתחדשות העירונית בירושלים, תמ"א 38 ופינוי בינוי.

 

חטיבת אסטרטגיה מחקר ושיווק

החטיבה מסייעת לקבוצה לתרגם חזון למציאות, לספק פתרונות מלאים לניהול אסטרטגי שיווקי בנדל"ן תוך יישום תכניות עבודה שנתיות ויישום העבודות הארגוניות בניהול פרויקטים תוך תהליכי בקרה מתאימים.

הגישה הרגישה אל מול הדייר מגדילה את הסיכוי שהחזון והאסטרטגיה בניהול הפרויקטים, המותג והמוניטין יהפכו למציאות ולא יישארו רק כמצגת מול הדיירים.

החטיבה מפתחת את המותג, מציגה מחקרים וניירות עבודה בתחומים של קבוצות רכישה, תמ"א 38 ופינוי בינוי וכן ניהול פרויקטים בבניה מסוג זה.

החטיבה מעסיקה את מיטב מומחים בתחומי האסטרטגיה והמיתוג, מידענים, מעצבים גרפים ומעצבי חווית דיור.

חטיבת הדייר במרכז

חטיבת הדייר במרכז מתמקדת בצרכים של הלקוחות והענקת פתרונות מתוך הבנה מעמיקה, ניהול איכותי, מאבחון ועד מענה לכל צרכי הדיירים תוך שימוש במודלים מתקדמים של שירות לקוחות, CRM, רפרנטים מלווים ומקדמי פרויקטים.

צוות חטיבת הדייר במרכז חי ונושם את צרכי הדיירים ומנהל תהליכי אינטגרציה ושירות כוללים. לצוות ניסיון רב בשירות מתקדם והוא יוצר חווית שירות גבוהה ללקוחות ומביא תועלות רבות. הצוות לומד מהר, יודע לקצר לוחות זמנים ולבצע עבור הדיירים תהליכים נכונים בצורה אפקטיבית מלווה בחיוך, אמפתיה והקשבה.