ניהול פרויקטים בבניה – קבוצת מנוס

ניהול פרויקטים בבניה - פרויקט תמ

ניהול פרויקטים בבניה – פרויקט תמ"א 38 ברחוב ריש לקיש בירושלים בניהול קבוצת מנוס

ניהול פרויקטים בבניה הינו משימה מורכבת המצריך ידע וניסיון כל שכן בפרויקטים דוגמת תמ"א 38, פינוי בינוי בירושלים וכן קבוצות רכישה. בעוד פרויקט בניה של בית פרטי מתחשב בצרכים וברצונות של משפחה אחת, כאשר מדובר על פרויקט תמ"א 38 או פינוי בינוי יש להביא להסכמה של מספר בעלי דירות לפני יציאת הפרויקט לדרך. לכן, לא פעם פרויקטים כאלו מתעכבים ואף 'נופלים' עוד בשלב הייזום. בפרויקטים של קבוצות רכישה יש לדאוג לאינטרסים של עשרות ואף מאות משפחות.

חברת ניהול פרויקטים בבניה האחראית על קידום פרויקטים כמו תמ"א 38 עבור חיזוק מבנים נגד רעידות אדמה ופינוי בינוי שאמונה על מגוון רחב של אספקטים הנוגעים לקידום הפרויקטים החל משלב הייזום והמו"מ הכולל בין היתר בחינת העדפות בעלי הדירות וזכויות הבניה שלהם, גיבוש תכנית ראשונית ומפרט טכני, קידום הכנת הסכם דיירים והחתמת כלל הדיירים. לאחר מכן, חברת ניהול פרויקטים בבניה אמונה על שלבי האדריכלות והתכנון – יצירת תכנון אדריכלי מפורט לצורך פתיחת תיק רישוי וליווי תהליך קבלת היתר הבניה. בשלבים מאוחרים יותר חברה לניהול פרויקטים תקדם את שלב הבינוי וההקמה – ביצוע עבודות הבניה עד לגמר הפרויקט ומסירת המפתחות לבעלי הדירות. ניהול פרויקטים של קבוצות רכישה מורכב גם הוא משלבים רבים, החל משיווק הפרויקט ורכישת קרקע, שלבי התכנון וקבלת החלטות וועדה והיתר בניה, ועד לניהול שלבי הבניה השונים עד לסיום ומסירת המפתחות לחברי בקבוצה.

 

 

 

קבוצת מנוס – חברת ניהול פרויקטים

קבוצת מנוס, חברת ניהול פרויקטים בבניה, מציעה שירותים מקצועיים מקיפים בכל הנוגע לקידום פרויקטים שונים דוגמת תמ"א 38, פינוי בינוי וכן קבוצות רכישה. לחברה ניסיון רב בייזום וביצוע של פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ. קבוצת מנוס, חברת התחדשות עירונית בירושלים והסביבה, מעניקה חבילת שירותים מלאה, המכילה את כל ההיבטים המקצועיים הכרוכים בניהול פרויקט, הודות למבנה הארגוני שלה:

  • חטיבה משפטית
  • חטיבת תכנון ואדריכלות
  • חטיבת כספים
  • חטיבת הנדסה וביצוע
  • חטיבת אסטרטגיה, מחקר ושיווק
  • חטיבת התחדשות עירונית
  • חטיבת הדייר במרכז

קבוצת מנוס כוללת אנשי מקצוע מנוסים מהשורה הראשונה במגוון תחומי העיסוק הנדרשים לקידום פרויקטים מסוג זה כגון אדריכלים, מהנדסים, שמאים, עורכי דין, משפטנים, מלווים פיננסים ועוד. במהלך ניהול פרויקט, קבוצת מנוס מנהלת את כלל התהליכים מול הדיירים, מול הרשויות וכן הגורמים המקצועיים.

קבוצת מנוס מלווה מאות דיירים בתהליכי תמ"א 38 ופינוי בינוי בסופם ייהנו מדירה גדולה יותר בבניין עם תשתיות חדשות וחזית משופצת, שיפור משמעותי באיכות החיים ועלייה משמעותית בשווי הנכס שברשותם. בנוסף, קבוצת מנוס מתמחה בייזום, ניהול וארגון קבוצות רכישה, לבניית פרויקט מגורים במחירים אטרקטיביים ללא רווח יזמים עם מחירים ידועים מראש. בעלי דירות וכן משפחות המבקשות לרכוש דירה במסגרת קבוצות רכישה נהנים מראש שקט כאשר ניהול הפרויקט הינו בידי קבוצת מנוס, בידיעה כי הפרויקט מתנהל באופן המקצועי והיעיל ביותר, תוך שמירה על האינטרסים שלהם, כך שיקבלו את המקסימום לו הם זכאים.

 

 

שירותי ניהול פרויקטים בבניה – יתרונות

שירותי ניהול פרויקטים תמ"א 38 ופינוי בינוי מאפשרים לבעלי דירות ליהנות מן הידע והניסיון בהם מחזיק הגורם המקצועי. חשוב לבחור חברת ניהול פרויקטים מקצועית ומנוסה אשר תוכל לדאוג לקידום הפרויקט באופן יעיל על כל היבטיו – תיווך בין בעלי הדירות, תכנון של הפרויקט מתחילתו ועד סופו תוך התווית לוח זמנים, ייצוג מול הרשויות ועבודה מול גורמים מקצועיים שונים, פיקוח שמטרתו לוודא שהפרויקט מתקדם בהתאם לתוכניות, ללו"ז ולתקציב וכו'. חברת ניהול פרויקטים בבניה תהיה אחראית על הפן האדריכלי-תכנוני, הפן המשפטי, הפן הלוגיסטי וכן על הפן האדמיניסטרטיבי והפיננסי של הפרויקט. חשוב שבחירת חברת ניהול פרויקטים תעשה תוך מחשבה גם על הפן האנושי, כלומר יש לבחור חברה קשובה שתראה מול עיניה כל העת את האינטרס של בעלי הדירות, תעניק להם ליווי ומענה ככל שיהיה צורך בשלבים השונים של התהליך.

ניהול פרויקטים בבניה של קבוצות רכישה מאפשר למשפחות אשר מצטרפות לקבוצה ליהנות מדירה או בית בעלות מוזלת וללא התפשרות על מפרט טכני מתקדם. חברי קבוצת רכישה יכולים לבחור את האזור בו יוקם פרויקט המגורים וצביון הקהילה. ניהול מקצועי של הפרויקט משמעו קידום מהיר של שלבי וועדות התכנון וקבלת היתרים.

שירותי ניהול פרויקטים מקצועיים מבטיחים קידום יעיל של פרויקטים תוך חסכון בזמן יקר ובעלויות, למקסום הרווחיות של בעלי הדירות. היות ומדובר על פרויקטים ארוכים ומורכבים, אשר מלווים בלא מעט חששות ומתחים מצד בעלי הדירות או חברי קבוצת הרכישה, חשוב לעשות את ההתקשרות עם החברה הנכונה לניהול הפרויקט.